*توجه:
پیش از ورود به جلسات آنلاین، نیازمند نصب Adobe Connect بر روی دستگاه خود خواهید بود. به منظور این امر میتوانید از بخش “دانلودهای ضروری” در کلاس خود استفاده نمایید.
نحوه ورود به جلسات آنلاین
- برای ورود به جلسه آنلاین، به کلاس خود در LMS مراجعه بفرمایید.
- با پایین بردن صفحه با گزینه “ورود به جلسه آنلاین و مشاهده جلسات ضبط شده” مواجه خواهید شد. با کلیک کردن روی عنوان سطح خود (بخش مشخص شده با رنگ سبز در تصویر زیر) وارد صفحه دیگری می شوید.
- در صفحه جدیدی که برای شما باز میشود ، روی دکمه کلیک کنید.
سپس از این مرحله به بعد با توجه به دستگاه خود به ترتیب تصاویر زیر، وارد کلاس شوید:
- با کامپیوتر یا لپتاپ
گزینه Remember my choice… را فعال نموده (تیک قرمز) و سپس روی Open in Application کلیک کنید.
مربع ابتدایی را فعال نموده (تیک قرمز) و با کلیک کردن روی Open Adobe Connect وارد کلاس شوید.
- با تلفن همراه :
گزینه Remember my choice… را فعال نموده (تیک سرمهای) و سپس روی Open in Application کلیک کنید.
با زدن روی Open Adobe Connect وارد کلاس شوید.
نحوه مشاهده جلسات آنلاین ضبط شده: مشاهده جلسات آنلاین ضبط شده فقط از طریق لپتاپ یا کامپیوتر امکان پذیر است. برای این کار روی “ورود به جلسه آنلاین و مشاهده جلسات ضبط شده” کلیک کنید. در قسمت پایین صفحه لیست جلسات ضبط شده قابل مشاهده است(کادر قرمز). روی نام جلسه کلیک کنید(به رنگ بنفش). مانند عکسهای بالا Open in Application را انتخاب کرده و وارد جلسه شوید.